• 1404/03/18 - 09:15
  • - تعداد بازدید: 36
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بارو مسافرشهرداری بندرعباس خبر داد؛

  رسیدگی به بیش از ۴۵۰درخواست مردمی در حوزه ناوگان حمل و نقل و ترافیک در سامانه ۱۳۷

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بارو مسافرشهرداری بندرعباس خبر داد؛

  رسیدگی به بیش از ۴۵۰درخواست مردمی در حوزه ناوگان حمل و نقل و ترافیک در سامانه ۱۳۷

مصطفی خادم گفت:از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۴۵۰ درخواست مردمی ثبت شده در حوزه ناوگان حمل و نقل و ترافیک رسیدگی شده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل ونقل بارومسافر شهرداری بندرعباس؛ مصطفی خادم ضمن اشاره به درخواست های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۷۱ مورد درخواست مردمی در قالب پیام تلفنی بوده که طبق نظرسنجی انجام شده ۳۷۱ مورد رضایت شهروندی اعلام شده است.

خادم در ادامه با بیان اینکه سازمان حمل و نقل شهرداری مسئولیت های گسترده ای دارد،افزود: عمده درخواست ها و پیشنهادات شهروندان در مرحله اول به ناوگان حمل و نقل عمومی و سپس به موضوعات ترافیکی همچون چراغ راهنمایی و نصب علائم ترافیکی مربوط میباشد.

این مقام مسئول ضرورت رسیدگی به امور شهروندان را مهم دانست و یادآور شد: پردازش پیام ها و مشکلات شهروندان به دو دسته فوری و عادی تقسیم می‌شود که پیام های فوری در کوتاهترین زمان توسط عوامل رسیدگی شده و درخواست های عادی در زمانی مشخص مورد توجه قرار می گیرد.

 رئیس سازمان حمل و نقل در خاتمه عنوان کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی بین مسئولین، مناطق و سازمان‌ها با شهروندان‌ میباشد که به طور حتم مشکلات و درخواست های مطرح شده در سریع ترین زمان بررسی و برطرف خواهد شد.

  • گروه خبری : گوناگون,درون سازمانی,برون سازمانی,متن متحرک,فرهنگ شهروندی
  • کد خبر : 21329
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
مصطفی خادم
مصطفی خادم

رئیس سازمان

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 29
  • بازدید امروز: 161
  • کل بازدید: 80619
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 1
  • آخرین بروز رسانی: 1404/04/10 10:56